Terveystalo Pulssi, Humalistonkatu 9-11, 20100 Turku [kartta]

Pelivarustus, sininen paita. Kuvaus kestää 20-30 minuuttia.

Pelaajien ja toimihenkilöiden kuvauslinkki on avattu.

Pelaajien seuran kuvapakettiin sisältyy joukkuekuva ja kaksi pelaajakuvaa. Paketin hinta on 19,90€. Tätä ei ole pakko ostaa, vaikka kuvaukseen tuleekin!

Onnistuneesta ilmoittautumisesta tulee sähköpostissa vahvistus, eli jos vahvistusviestiä ei tule, jokin on mennyt pieleen ja pitää ilmoittautua uudelleen. Huomioikaa, että mikäli pelaaja osallistuu joukkuekuvaan, niin todennäköisesti joukkuekuva on jossain vaiheessa nettisivujemme taustakuvana.

Toimihenkilöitä pitää kirjoittaa oman nimensä perään "Toimihenkilö".

Lisää ohjeita ja ilmoittautuminen:

Ilmoittautumiset

15
Sami K Jesper S Aapeli P Joel S Matias R Akseli A Vilho L Joel K Leo K Aaron L Sahnuun H Marko R Leo K [2] Aki K Miigane R
1
Benjamin A
13
Lassi S Eetu K Mikael E Oskari R Oskari J Leevi L Joona A Miigane R Aleksanteri R Aleksandrs M Aleksandrs M [2] Aleksandrs M [3] Aleksandrs M [4]

Kommentoi...

Aki

Pelaajien ja toimihenkilöiden kuvauslinkki on avattu.

Toimihenkilöitä pitää kirjoittaa oman nimensä perään "Toimihenkilö".

Lisää ohjeita ja ilmoittautuminen:

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot